Sunday, October 2, 2011




Mijn kleindochtertje Caylah

Wat klinkt dat heerlijk: kleindochtertje!

Schattig, fijntjes en o zo lief.

De oogjes af en toe nieuwsgierig open,

een wijd gapend mondje

twee handjes met 10

volmaakte miniatuur vingertjes.

Perfect gevormde teentjes.

Caylah, mijn kleindochtertje,

ik heb je direct in mijn hart gesloten.

Je bent er net en

toch vraag ik me nu al af:

Hoe hebben we het zolang

zonder jou kunnen doen?

Je bent eenvoudig niet meer

weg te denken uit ons leven.

Ik heb geen seconde hoeven wachten

op mijn omagevoel.

Het was er al voordat jij

op de wereld kwam.

Wachtend om jou in sprakeloze

verrukking te verwelkomen.

Hartelijk welkom in ons midden, lieve Caylah,

kusje van je overgelukkige oma.

Ilse Schoobaar-Anthony

No comments:

Post a Comment