Friday, December 19, 2008

Het licht in onze ogen

We hebben heel lang op je moeten wachten;
ik heb gehuild tijdens vele donkere nachten.
We hadden de hoop al bijna opgegeven,
maar op een dag kwam jij in ons leven.
Als een zonnestraal, geheel onverwacht,
was jij er, een schatje, mollig en zacht.


Jij werd ons licht, de spil van ons leven,
een prachtig geschenk, door God ons gegeven.
Opeens draaide alles, ja alles om jou,
ik wist toen direct dat ik van je houden zou.
Het licht dat je uitstraalde verlichtte ons bestaan,
alle zorgen waren meteen van de baan.


We konden ons geluk echt niet meer op,
jij zette alles helemaal op zijn kop.
Jij bent altijd het licht in onze ogen geweest
en jou in huis hebben was één groot feest.
Je bent nu een leuke volwassen vrouwen geloof me:
ik hou nu nog veel meer van jou

No comments:

Post a Comment